FIJN KATOEN










Dit is toch een lief jurkje.
En trouwens dit schattige spiegeltje heb ik gehad
voor mijn verjaardag van mijn zusje.









Thuis zag ik pas wat er allemaal in de doos zat
het was een klein feestje.





Met een ragfijn kantje.





Niet 1 maar wel 15 jurkjes





En de foto van dit kleine mannetje lag verloren tussen allerlei spullen
in een kartonnen doos.
Ik vind het altijd triest als ik op markten foto's zie liggen.
De ouders van dit kindje hebben misschien moeten sparen om
een foto van hem te kunnen laten maken bij een fotograaf.
Het zal in die tijd toch niet goedkoop zijn geweest.
Hij hing waarschijnlijk in de woonkamer en
er werd met liefde en trots naar gekeken.
Ik heb hem gekocht en staat nu bij mij in de woonkamer
en ik zal er trots en met liefde naar kijken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten